۱۳۹۰ شهریور ۱۱, جمعه

آذربایجانیها ,فریب وعده های مسئولین درباره دریاچه , که از شبکه های استانی پخش میشود را نخورید


امشب در برنامه مردم و مسئولین که از شبکه استانی آذربایجان غربی پخش می شود نمایند مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی آقای ذاکر و مهندس محمودی معاون عمرانی استانداری آزربایجان غربی حضور داشتند . بحت این هفته این برنامه به موضوع عدم تصویب طرح دو فوریت آبرسانی به دریاچه اورمه از سوی مجلس اختصاص یافته بود . در این برنامه نیز همانند دیگر برنامه های تلویزیونی بار دیگر بر کارهای کارشناسی و طرح های جامع و کامل دولت تاکید شد و اعتراضات برحق مردم در روز شنبه در دفاع از دریاچه اورمیه بار دیگر از طرف مسئولین و بخصوص از طرف مهندس محمودی معاون عمرانی استاندار به سخره گرفته شد و مردم شرکت کننده در این اعتراضات را افراد سود جو و خارجی ها معرفی کردند.

حجت السلام ذاکر در این برنامه از طرح های جامع و کاملی خبری داد که هنوز هیچ اقدامی درباره آنها انجام نگرفته است وی با دفاع از کارهای دولت در حوزه احیای دریاچه اورمیه بار دیگر چهره خود را در وکیل دولت بودن نشان داد.

مردم شریف آذربایجان و بخصوص شهر اورمیه هیچ گاه فریب بازی های سیاسی اینچنینی را نخورده و نخواهند خورد. و با حضور پرشور خود در تجمعات مدنی خواسته های خود را پیگیری خواهند کرد.

وعده دیدار ما شنبه 12 شهریور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر