۱۳۹۰ آذر ۱, سه‌شنبه

هواداران تیم تراکتور, تیتر اول روزنامه حریت ترکیه پر تیراژترین روزنامه ترکیه شد

«از دو پرچم ترسیدند» تراکتور تیتر اول حریت یکی از پروفروش ترین روزنامه های ترکیه سایت اینترنتی حریت در سال 2011 چهارمین سایت خبری پربیننده اروپا بوده است. http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=19297877 İki Bayrak Korkuttu «از دو پرچم ترسیدند»






۱۶ نظر:

  1. میشه یکی اینو به زبونه آدمیزاد ترجمه کنه ؟

    پاسخحذف
  2. وطن فروشی شاخ و دم نداره .کاری کردند که ترکیه ای ها به خاک ایران طمع کنند و بر سر ذوق بیایند همراه با تعجب از اینکه چطور پانترکها می خواهند پوب حراج به خاک پاک ایران بزنند ، درد و بلای ستارخان و باقرخان وطن پرست بخوره توی سر این دو وطن فروشه بی غیرت.

    پاسخحذف
  3. زبان ترکی در زمان سلجوقیان و در زمان استیلای عثمانی بر این سرزمینهای ایرانی به آنها تحمیل شده است به گونه ای که نسلهای بعدی کمتر نام و نشانی از زبان فارسی داشتند تا اینکه نادر شاه مردم خوب این سرزمین را که صد سال زیر یوغ عثمانی ها بودند را نجات داد و دوران بازگشت زبانی آنها آغاز شد(نکته: شمس تبریزی در زمانهای قدیم حتی یک شعر به زبان ترکی نسروده بوده چون اصلاً ترکی بلد نبوده) اما پالایش زبان مردم آریایی این خطه(آترپاتکان) از زبان ترکی که زبان اول آنها شده بود بسختی پیش می رود ،وانگهی نسل جدید که اکثراً از آنچه بر اجداد آنها گذشته بی خبرند و با اخبار دروغ دشمنان شانتاژ می شوند فکر می کنند همین زبان ترکی زبان اصلی آنها بوده و از زبان اصلی خود که همانا فارسی و یا آذری قدیمی و اصیل است مهجور مانده اند.

    پاسخحذف
  4. بیشتر مردو ازربایجان غربی کردها هستن اگه بخوان همچن کاری کنن تیکه پارشون میکنیم پان ترکه به چی ترکیه فاشیستم دلشون خوش کرده اخه اتا ترک گور به گور شده ترک نبود که اینا اویزون اون شدن پان ترکا بدونن کردها با کسی شوخی ندارند ونمی خواهن زیر سلطه ترکیه فاشیسم برن

    پاسخحذف
  5. اگر فقط یک قطره از خون باقرخان و ستار خان در وجود بی وجود این دو نفر بود هیچوقت وطن فروشی نمی کردند.

    پاسخحذف
  6. RANG FONT RA AVAZ KONID...

    پاسخحذف
  7. فارس های جنسیت نامعلوم موجود در بالاترین هار شده اند و در حال پارس کردن هستند!

    نگاه کنید
    http://balatarin.com/permlink/2011/11/22/2810480

    پاسخحذف
  8. حالم از این فارسها به هم می خوره

    پاسخحذف
  9. در مورد فردی که گفته اینو بزبان آدمیزاد ترجمه کنید بگم که همین خود برتر بینی هایتان باعث شده که ترکهای ایران اینگونه شوند. شما که اینهمه دشمنی و کینه با ما دارید عاقبتش نه این بلکه شدیدتر از این هم خواهد شد. شما ابلهان هم ما و هم عربهای محترم را دشمن خود کرده اید. ما ایرانی نمیخواهیم که در آن زبان ما به سخره گرفته شود و بی پدرانی مثل این شخص نفهم چنین پارس کند.
    یکی هم زر زده که زبان ما بعدا ترکی شده و قبلا چی بوده و چی شده. به تو چه که زبان ما چیه تو بفکر همون لهجه ات باش که عربها هم قبولت ندارند بدبخت عوضی. در ضمن زبان ما هر چی بوده (که کتابهای سراسر دروغتان که فقط در ایران پیدا میشوند نوشته اند) الان ترکی هستش و ما هم خیلی دوستش داریم. زبان شما هم هر پخی هست بخودتان مربوطه.
    شما نادانها هنوز نمیدانید زمانی که باقرخان و ستارخان بودند ما در ایران مشکل زبان و فرهنگ نداشتیم ولی الان در باغ وحشی بنام ایران اسیر حیوانات آریایی نژاد شده ایم اگه همون باقرخان و ستارخان الان بودند جرتون میدادند.
    اما خود هم میدانید که پاک تشریف ندارید و منفورترین و مفلوکترین ملت روی زمین هستید و ما هم از این بابت خوشحالیم که ابلهانی مثل شما آریایی ها دشمن ما هستید. نژادی که سر دشمنی با ترکها و عربها آنهم شدید دارد معلوم استکه خورده شیشه داره و اینهمه کینه و دشمنی ناشی از ذلالت و سرخورگی تاریخی است چراکه در طول تاریخ ترکها و عربهای محترم درخت ژنتیکی و دی ان ای شما هارو بدجوری دستکاری کرده اند تا جایی که تحقیقات اخیر نشان داده که دیگر اثری از آریایی بودن در وجودتان نمانده پس مفلوکتر از قبل هم شدید. خاک تو سرتان که کاری مانند پارس کردن برازنده تان نیست وماهم براه خود ادامه میدیم چراکه بقول ماها ایت هورر کروان کئچر.
    ترکیه جایی هست که حداقل ما گمشده مان را آنجا پیدا میکنیم اما تو ایران چی؟؟ آیا آنقدر شکیبا هستید که کمی فکر کنید یا مانند سگ فکر نکرده پارس میکنید. برای ما جک ساختید تاریخمان را تحریف کردید گفتید ترک نیستید آذری هستید مسخره مان کردید زبانمان را ازمون گرفتید توهین کردید تحمل هیچ چیزی را هم نداشتید تو رادیو تلوزیونتون هم که دائما زر زدید ولی در ترکیه و آذربایجان چنین نگاههایی به ما وجود ندارد.

    پاسخحذف
  10. این پارس ها ارزش جواب دادن را ندارند از هموطنهای خودم میخواهم که بی جوابشان بگذارند آنها بدبخت تر از آنی هستند که بخواهیم جوابشان را بدهیم.
    سئویملی یولداشلاریم بو ایتلره جاواب وئرمه یین اونلارین بوردا هورمکلری بیزدن بیر شئی اکسیلتمه یه جک

    پاسخحذف
  11. به نظر منهم کار خوبی نکرده اند ولی اینقدر هم که دشمنی نشان میدهید وضع بدتر هم میشود. من عقیده دارم که این افراد از چنین عکس العملهای تندی که بعضی ها حتی در اینجا از خود نشان داده اند دست به چنین کارهایی زده اند. کاش قبل از اینکه بخاطر این دو نفر کل ترکها را زیر هجمه های خود له کنیم به عواقب آن هم فکر میکردیم. من حتی فکرش را هم نمیکنم که لحظه ای اگر جای آنها بودم می توانستم تحمل داشته باشم.

    پاسخحذف
  12. خیلی هم کار پسندیده ای بود
    اگه نخوایم با افغانیا هم وطن باشیم کیو باید دید؟

    پاسخحذف
  13. فارسا به پارس کردنشون برسن از این گه خوریها نکنند

    پاسخحذف
  14. kir too dahane hamatoon torko farso arabo ...
    aghab moodehaye jahann sevomi

    پاسخحذف
  15. پارسهای عزیز! اول برید ببینید چرا اسم شما رو پارس گذاشتند بعد به ما تورکها پارس بکنید. چون از اول شما پارسها ملتی ضعیف بودید در کویر زندگی کرده اید و میکنید. در جایی که خشک وبی آب و علف بود. و جهت سیراب شدن و سیر شدن مثل سگ پارس میکردید. الحق که اسم با مسمایی دارید.

    پاسخحذف
  16. تا دیروز تو کویر دنبال ملخ می دوید الان اومده نظر میده شمارو چه به این حرفا برین خشخاشتون بکارین.

    پاسخحذف